Marka Polbruk została nagrodzona tytułem Superbrands Polska 2020. Jest to wyjątkowo prestiżowa nagroda – tytuł ten mogą otrzymać tylko marki, które przejdą przez rygorystyczny Proces Certyfikacji i uzyskają odpowiednie wyniki.
Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu. Superbrands identyfikuje, nagradza i prezentuje studia przypadku oraz historie marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Organizacja działa w blisko 90 krajach na całym świecie i od 25 lat wyłania najsilniejsze marki na światowych rynkach, które mogą pochwalić się sukcesami w poszczególnych branżach oraz cieszą się uznaniem i renomą.
– Jest nam niezmiernie miło, że nasza marka została doceniona i uhonorowana nagrodą Superbrands Polska 2020. Jesteśmy największym polskim producentem kostki brukowej i wyrobów drogowych. W chwili obecnej posiadamy 19 zakładów produkcyjnych, w których zatrudniamy 700 osób, a w naszym portfolio znajduje się już ponad 400 produktów. W DNA naszej marki wpisanych jest wiele wartości: przede wszystkim troska o potrzeby klientów, partnerów biznesowych i pracowników. Równie ważne są dbałość o wysoką jakość produktów i innowacyjność. Przykładamy niezwykłą wagę do relacji z otoczeniem i dlatego prowadzimy wiele projektów CSR. Każdego dnia staramy się być lepsi. To jest core naszej marki i myślę, że dlatego została zauważona i doceniona. Superbrands Polska 2020 to niezwykłe wyróżnienie. Taka nagroda bardzo motywuje do dalszego działania i pozwala w oczywisty sposób zobaczyć efekty wspólnej pracy i starań całego zespołu. Nagroda ta jest niewątpliwie zasługą wszystkich pracowników spółki Polbruk, przy czym warto wspomnieć, że 50% naszej załogi ma staż pracy powyżej 10 lat, co pokazuje, że to właśnie ludzie są największą wartością naszej firmy. To właśnie dzięki zaangażowaniu pracowników, za które chciałabym serdecznie podziękować, możemy dziś cieszyć się wspólnie tą wspaniałą nagrodą – mówi Magdalena Pieczulis, Dyrektor Marketingu w firmie Polbruk SA
Nominowane marki wyłaniane są na podstawie badań konsumenckich oraz opinii niezależnych ekspertów
Badanie Superbrands, to największe badanie siły marki w Polsce. Na potrzeby Superbrands 2020 o opinie zapytano ponad 10 tysięcy konsumentów. Łącznie przebadanych zostało ponad 2000 marek zgrupowanych w 100 kategoriach. Badanie zrealizowane zostało przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Najważniejszym kryterium wyboru laureatów był indeks siły marki, który wynika z różnicy między wynikiem polecania, a odradzania danej marki. Tytuły Superbrands otrzymały marki, które uzyskały indeks większy niż 70% ze średniej dla TOP 3 w danej kategorii i zostały pozytywnie zarekomendowane przez Radę Marek. Radę tworzy grono 36 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Oceniają oni pozycję rynkową marki na polskim rynku, jakość produktów, usług, relacji b2b oraz innowacyjność i działania CSR.
Według badań ARC Rynek i Opinia aż 63 proc. konsumentów chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone godłem Superbrands. Znak ten oznacza bowiem markę godną zaufania, sprawdzoną przez konsumentów, o dobrej reputacji oraz oferującą swoim klientom produkty i rozwiązania najwyższej jakości.
Polbruk S.A. – to największy obecnie na polskim rynku producent kostki brukowej i wyrobów drogowych w Polsce, stanowi część międzynarodowego koncernu CRH plc – jednego z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. W ofercie Polbruk znajdują się produkty z segmentów – Styl, Klasyka, TOP oraz rozwiązania przemysłowe, wykorzystywane do budowy placów, deptaków, parkingów i chodników w całej Polsce.