W zwiększeniu widoczności firmy podczas wydarzeń branżowych i lokalnych pomagać mogą nie tylko stojaki informacyjne, totemy i potykacze, ale także rollupy reklamowe. Jakie grupy tych produktów wyróżniamy? Jak wiele mają one zalet? Gdzie i kiedy warto wspomagać nimi prowadzone działania, aby w pełni wykorzystać ich potencjał? Jeśli poszukujesz odpowiedzi na takie pytania, znajdziesz je w kolejnych częściach artykułu. Zapraszamy do lektury!
Rollup reklamowy – podział na podstawowe podkategorie
Mimo że mogą kojarzyć się ze stojakami na materiały promocyjne i potykaczami, stanowią odrębną grupę produktów. Rollupy reklamowe są narzędziami służącymi do prezentowania grafik i tekstów. Ze względu na konstrukcję oraz funkcjonalność możemy podzielić je na kilka podkategorii. Wyróżnimy zatem:
-
rollup reklamowy jednostronny,
-
dwustronny
-
i z wymienną kasetą.
Wybierając produkty pochodzące od cenionego producenta, można mieć pewność, że każdy z nich spełni ustalone oczekiwania. Jeśli jednak jeden rollup ma być wykorzystywany w kilku miejscach i podczas różnych okazji, warto zastanowić się nad zakupem ostatniego rodzaju, czyli z wymienną kasetą. Umożliwia on szybką i komfortową wymianę grafiki umieszczonej w kasecie mocowanej do podstawy. Zaletą modeli dwustronnych jest dowolność ustawiania – niezależnie od tego, z której strony rollupu potencjalny klient się znajdzie, będzie mógł bez kłopotu zapoznać się z materiałem graficznym.
Te produkty dostępne w sklepie internetowym topexpo.pl wyróżniają się także solidną, a przy tym łatwą w montażu konstrukcją. To znaczy, że dzięki ich trwałości można na nich polegać w różnych sytuacjach, a za sprawą prostego mocowania – wygodnie składać i rozkładać, na przykład przy okazji transportowania rollupów reklamowych z siedziby firmy do miejsca, w którym odbywać będą się targi, konferencje albo spotkania z partnerami biznesowymi.
Możliwości zastosowania rollupu reklamowego dla firm
Wspomniane targi, konferencje i spotkania z partnerami biznesowymi to wydarzenia, które z rollupami reklamowymi kojarzą się najczęściej. Oczywiście różnego rodzaju okazje, eventy i święta z firmowego kalendarza stanowią doskonałe tło do wykorzystania rollupu, ale na tym jego zastosowanie się nie kończy. Gdzie i kiedy można zatem jeszcze z niego korzystać? Na przykład w siedzibie przedsiębiorstwa. Wówczas będzie pełnił funkcję elementu budującego wizerunek marki i oddającego jej charakter.
Może stać się on także interesującym tłem do wykonywania sesji firmowych, na przykład gdy w firmie powstają nowe zespoły specjalistów, transmisji ze świętowania urodzin i sukcesów pracowników albo wywiadów z ekspertami z branży publikowanych na stronach w mediach społecznościowych. To tylko kilka przykładów, a możliwości zastosowania rollupu w firmie i poza nią jest naprawdę wiele. Lista jest też elastyczna, czyli swobodnie można uzupełnić ją o nowe pomysły, dostosowując je do nowych wyzwań, trendów czy zmian w organizacji.
Sprawdź także Rodzaje i zastosowanie potykaczy reklamowych.